מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
IGP30 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
A1587 | 2 | XX | X | 34623 |
852693 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
643912 | 2 | XX | X | 12204 |
6266573 | 2 | XX | X | 19207 |
IGP30 | 2 | XX | X | 33323 |
643912 | 2 | XX | X | 86403 |
5A7060 | 2 | XX | X | 95201 |
310826072 | 9 | XX | X | 63734 |
IGP30 | 9 | XX | X | 82471 |
IGP30 | 9 | XX | X | 16460 |
667661 | 9 | XX | X | 58275 |
IGP30 | 9 | XX | X | 58275 |
91887 | 9 | XX | X | 89109 |
IGP30 | 9 | AX | 5 | 68505 |
852693 | 9 | XX | X | 12603 |
GPW12169 | 9 | XX | X | 23040 |
643912 | 9 | CT | 5 | 93334 |
8UUA0283 | 9 | XX | X | 62265 |
667661 | 9 | AX | 5 | 56442 |
7805W | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |