| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2175672 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 372903 | 9 | 9Z | 6 | 01604 |
| 372903 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
| G8T2426 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
| 5282605 | 2 | XX | X | 19207 |
| 17A372903 | 2 | XX | X | 23382 |
| 24W0299 | 2 | XX | X | 62265 |
| 10A3414 | 2 | XX | X | 95201 |
| 408046 | 9 | XX | X | 65282 |
| 372903 | 9 | XX | X | 23040 |
| G8T2426 | 9 | XX | X | 23040 |
| 2175672 | 9 | XX | X | 23862 |
| 372903 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |