מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
9005 | 2 | AX | 5 | 19239 |
5473041 | 2 | AX | 5 | 76462 |
FC9005 | 2 | AX | 5 | 63477 |
WC9005 | 2 | AX | 5 | 66614 |
W9005 | 2 | AX | 5 | 71425 |
F9005 | 2 | CT | 5 | 63477 |
1871831 | 9 | AX | 5 | 16764 |
5282872 | 9 | AZ | 1 | 19207 |
1871831 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
GQA282872 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
QQA282872 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
GQA282872 | 9 | XX | X | 23040 |
QQA282872 | 9 | XX | X | 23040 |
172-225 | 9 | AX | 5 | 76462 |
WC9005 | 9 | AX | 5 | 76761 |
870552R1 | 9 | AX | 5 | 92679 |
41846 | 9 | AX | 5 | 14892 |
EW9005 | 9 | AX | 5 | 80724 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |