מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
K3-86-119 | 2 | XX | X | 95019 |
3660968 | 2 | ZZ | 5 | 7X677 |
853782 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
07-853782 | 2 | XX | X | 16662 |
23474 | 2 | XX | X | 30076 |
3-86-119 | 2 | XX | X | 95019 |
9A8027 | 2 | XX | X | 95201 |
01750-1119 | 9 | KZ | 5 | 93568 |
1750-1119 | 9 | KZ | 5 | 93568 |
3660968 | 9 | ZZ | 5 | 11862 |
7350542 | 9 | XX | X | 00000 |
7697878 | 9 | XX | X | 00000 |
3-86-119 | 9 | XX | X | 93568 |
853782 | 9 | XX | X | 12603 |
3660968 | 9 | XX | X | 24617 |
3660968 | 9 | XX | X | 23862 |
07-853782 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |