מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
353-1525-000 | 2 | TX | 5 | 13499 |
P32600028 | 2 | TX | 5 | 99872 |
1N537 | 2 | XX | X | 24446 |
1N537 | 2 | XX | X | 80131 |
353-1525-00 | 2 | 75 | 5 | 95105 |
353-1525-000 | 2 | 75 | 5 | 95105 |
1N537 | 2 | 9Z | 5 | 01295 |
1N537 | 9 | 75 | 5 | 03877 |
720699-055 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
720699-55 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
816B520P2 | 2 | XX | X | 04939 |
9175519 | 2 | XX | X | 18876 |
8846367 | 2 | XX | X | 19203 |
816B520P2 | 2 | XX | X | 24446 |
816B520P2 | 2 | XX | X | 38597 |
816B520P2 | 2 | XX | X | 01526 |
1N537 | 9 | ZF | 6 | 81483 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |