Diode
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 35498-1 | 2 | ZZ | 5 | 06351 |
| 1288976-1 | 2 | ZZ | 5 | 96774 |
| 632232-2 | 2 | XX | X | 56232 |
| 2N333 | 2 | XX | X | 80131 |
| 2088262-7 | 2 | ZG | 2 | 27914 |
| N2088262-7 | 2 | ZG | 4 | 27194 |
| 2088262-7 | 9 | ZG | 2 | 06845 |
| N2088262-7 | 9 | ZG | 4 | 06845 |
| 1288976-1 | 9 | 9Z | 5 | 55972 |
| 1288976-1 | 9 | 9Z | 5 | 19315 |
| 126438-01 | 2 | XX | X | 35351 |
| 2N333 | 9 | 9Z | 5 | 92739 |
| 35498-1 | 9 | XX | X | 99380 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |