| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 43608 | 2 | XX | X | 15434 |
| DE41055 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
| 119898 | 2 | AX | 6 | 15434 |
| 51095B | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 6B7257 | 2 | XX | X | 11083 |
| S2318 | 2 | XX | X | 15434 |
| 1MR298 | 2 | XX | X | 76040 |
| 1MR298 | 2 | XX | X | 89619 |
| 51095B | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 331306 | 9 | XX | X | 65282 |
| 33L306 | 9 | XX | X | 65282 |
| 31MS12 | 9 | 9Z | 6 | 35510 |
| 31MSA12 | 9 | 9Z | 6 | 35510 |
| 11MS12 | 9 | 9Z | 6 | 35510 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |