מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
32877 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
195G64 | 2 | TX | 5 | 20284 |
410-1910-00 | 2 | XX | X | 13499 |
195G26 | 2 | XX | X | 73949 |
G32877 | 2 | XX | X | 73949 |
G32877A | 2 | XX | X | 73949 |
195G26 | 2 | TX | 5 | 20284 |
7605152G1 | 2 | TX | 5 | 20284 |
410-1910-00 | 2 | XX | X | 73949 |
7605152-1 | 2 | XX | X | 79500 |
7605152GP1 | 2 | XX | X | 79500 |
78CCA105 | 9 | XX | X | 78290 |
32877 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |