Cable
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SKA1697 | 2 | KZ | 5 | 49576 |
SKA1697 | 2 | KZ | 5 | 88907 |
3278542 | 2 | ZB | 5 | 55380 |
6160923 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
101-510 | 2 | 9Z | 6 | 55509 |
69004 | 2 | XX | X | 15434 |
9959 | 2 | XX | X | 15434 |
H9959 | 2 | XX | X | 15434 |
B912X | 2 | XX | X | 60380 |
M130 | 2 | XX | X | 61208 |
U68-5 | 2 | XX | X | 66503 |
295-9XA | 2 | XX | X | 80205 |
4B3673 | 2 | XX | D | 11083 |
6160923 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
H160925 | 9 | XX | X | 42271 |
3278542 | 9 | ZB | 5 | 72915 |
SKA1697 | 9 | ZZ | 5 | 07334 |
BM663 | 9 | 9Z | 6 | 55509 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |