מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
148447 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
148579 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
173556 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
173507 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
69478 | 2 | XX | X | 15434 |
6762651 | 2 | XX | X | 24617 |
51587A | 2 | XX | X | 50024 |
72-7370-028 | 2 | XX | X | 50024 |
BS04225 | 2 | XX | X | 50024 |
B1412 | 2 | XX | X | 60380 |
B1412X | 2 | XX | X | 60380 |
202648-2 | 2 | XX | X | 71313 |
445-220 | 2 | HD | 5 | 90031 |
6762651 | 2 | XX | X | 73342 |
B1412X | 9 | XX | X | 12603 |
148447 | 9 | XX | X | 24617 |
148579 | 9 | XX | X | 24617 |
173507 | 9 | XX | X | 24617 |
173556 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |