מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3274427 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
7A1572 | 2 | XX | X | 14541 |
7A1572 | 2 | XX | X | 55509 |
1604APC30 | 2 | XX | X | 82005 |
1604BPC30 | 2 | XX | X | 82005 |
3274427 | 2 | XX | X | 82005 |
7A1572 | 2 | XX | X | 82005 |
ENJ57-1CPC7A | 2 | XX | X | 82005 |
ENJ57-1PC7A | 2 | XX | X | 82005 |
FSBA57CPC7A1572 | 2 | XX | X | 82005 |
FSBA57FPC7 | 2 | XX | X | 82005 |
N21758PC9 | 2 | XX | X | 82005 |
END57CPC3 | 2 | XX | X | 82005 |
ENE57-1CPC3 | 2 | XX | X | 82005 |
ENE57-1PC7A | 2 | XX | X | 82005 |
ENF57-1CPC3 | 2 | XX | X | 82005 |
NP9185PC13 | 2 | XX | X | 82005 |
NP11281PC7A | 2 | XX | X | 82005 |
NP11284PC7A | 2 | XX | X | 82005 |
NP9182PC13 | 2 | XX | X | 82005 |
7A1572 | 2 | XX | X | 82796 |
3274427 | 9 | XX | X | 24617 |
3274427 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
3274427 | 2 | XX | X | 82005 |
1604APC30 | 2 | XX | X | 82005 |
1604BPC30 | 2 | XX | X | 82005 |
7A1572 | 2 | XX | X | 82005 |
END57CPC3 | 2 | XX | X | 82005 |
ENE57-1CPC3 | 2 | XX | X | 82005 |
ENE57-1PC7A | 2 | XX | X | 82005 |
N21758PC9 | 2 | XX | X | 82005 |
NP11281PC7A | 2 | XX | X | 82005 |
NP11284PC7A | 2 | XX | X | 82005 |
ENF57-1CPC3 | 2 | XX | X | 82005 |
ENJ57-1CPC7A | 2 | XX | X | 82005 |
ENJ57-1PC7A | 2 | XX | X | 82005 |
FSBA57CPC7A1572 | 2 | XX | X | 82005 |
FSBA57FPC7 | 2 | XX | X | 82005 |
NP9182PC13 | 2 | XX | X | 82005 |
NP9185PC13 | 2 | XX | X | 82005 |
7A1572 | 2 | XX | X | 82796 |
7A1572 | 2 | XX | X | 14541 |
7A1572 | 2 | XX | X | 55509 |
3274427 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |