מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3203335 | 2 | XX | X | 24617 |
C1209PC27 | 2 | XX | X | 24617 |
N20530PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N21010PC112 | 2 | XX | X | 24617 |
N4769PC9 | 2 | XX | X | 24617 |
N5774PC9 | 2 | XX | X | 24617 |
N25030PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N25430PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N26930PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N29730PC5 | 2 | XX | X | 24617 |
N30030PC5 | 2 | XX | X | 24617 |
N30830PC5 | 2 | XX | X | 24617 |
NX14274PC9 | 2 | XX | X | 24617 |
N793PC13 | 2 | XX | X | 24617 |
N9015PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N9312PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N9515PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N9769PC9 | 2 | XX | X | 24617 |
NX12024PC9 | 2 | XX | X | 24617 |
3203335 | 2 | XX | X | 24617 |
C1209PC27 | 2 | XX | X | 24617 |
N20530PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N21010PC112 | 2 | XX | X | 24617 |
N25030PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N25430PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N5774PC9 | 2 | XX | X | 24617 |
N793PC13 | 2 | XX | X | 24617 |
N9015PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N26930PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N29730PC5 | 2 | XX | X | 24617 |
N30030PC5 | 2 | XX | X | 24617 |
N30830PC5 | 2 | XX | X | 24617 |
N4769PC9 | 2 | XX | X | 24617 |
N9312PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N9515PC4 | 2 | XX | X | 24617 |
N9769PC9 | 2 | XX | X | 24617 |
NX12024PC9 | 2 | XX | X | 24617 |
NX14274PC9 | 2 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |