תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 4 and 5.4 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 0160-2605 | 2 | ZZ | 5 | 1LQK8 |
| C080B250E203ZE14 | 2 | TX | 3 | 60705 |
| 532736-0002 | 2 | 9Z | 4 | 06668 |
| 0160-2605 | 9 | TX | 1 | 28480 |
| C080B250E203ZE14 | 9 | TX | 3 | 56289 |
| 5835-000 Y5U0 203Z | 9 | TX | 3 | 72982 |
| 5835-000Y5U203Z | 9 | TX | 4 | 72982 |
| 319006 | 9 | 9Z | 5 | 95916 |
| 2DDU60E203ZAD | 9 | 9Z | 4 | 71590 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |