מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A-A-30104 | 1 | ZZ | 3 | 58536 |
2542 | 1 | ZZ | 6 | 32132 |
326018 | 1 | ZZ | 6 | 50504 |
10-292 | 1 | ZZ | 6 | 51888 |
90-8332 | 1 | ZZ | 6 | 90878 |
23271-018 | 2 | 54 | 6 | 02318 |
MDS-22-1818 | 2 | 54 | 4 | 50504 |
4018 | 2 | 54 | 6 | 59924 |
MDS 22-1818 | 2 | 54 | 6 | 51699 |
22-1818 | 2 | 54 | 6 | 51699 |
3114 | 2 | ZZ | 6 | 0KXW5 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |