מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
977-019 | 2 | ZZ | 4 | 15481 |
2247300 | 2 | ZZ | 4 | 94841 |
16-500-10 | 2 | ZZ | 4 | 22527 |
30152-518 | 2 | ZZ | 4 | 79011 |
22473 | 9 | MB | 2 | 94841 |
22552-04 | 9 | SB | 4 | 94841 |
S40892-10 | 9 | ZZ | 4 | 64484 |
2247300 | 2 | ZZ | 4 | 94841 |
16-500-10 | 2 | ZZ | 4 | 22527 |
S40892-10 | 9 | ZZ | 4 | 64484 |
977-019 | 9 | ZZ | 4 | 15481 |
30152-518 | 9 | ZZ | 4 | 79011 |
22473 | 9 | MB | 2 | 94841 |
22552-04 | 9 | SB | 4 | 94841 |
2247300 | 2 | ZZ | 4 | 94841 |
16-500-10 | 2 | ZZ | 4 | 22527 |
S40892-10 | 9 | ZZ | 4 | 64484 |
977-019 | 9 | ZZ | 4 | 15481 |
30152-518 | 9 | ZZ | 4 | 79011 |
22473 | 9 | MB | 2 | 94841 |
22552-04 | 9 | SB | 4 | 94841 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |