Relay
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
216-3-12 | 2 | XX | X | 88041 |
5015 | 1 | XX | X | 0AHP5 |
919831 | 1 | XX | X | 12204 |
170-587107-5 | 1 | XX | X | 43999 |
3-16BALLGRADE3 | 1 | XX | X | 52676 |
8279171 | 1 | XX | X | 24446 |
145637 | 1 | XX | X | 24617 |
100172 | 1 | XX | X | 25980 |
2040050 | 1 | XX | X | 78222 |
4323 | 1 | ZZ | 5 | 06KW9 |
4323 | 2 | ZC | 5 | 57712 |
4323 | 9 | ZC | 5 | 70408 |
B32 | 9 | XX | X | 37999 |
22202 | 9 | XX | X | 28839 |
4323 | 9 | KZ | 5 | 64959 |
49A101642 | 9 | XX | X | 94990 |
49A101642 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
216-3-12 | 9 | XX | X | 88042 |
4323 | 1 | ZZ | 5 | 3B4M0 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |