מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
145639 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
130127 | 2 | ZZ | 5 | 0SAT8 |
10772 | 2 | XX | X | 11599 |
8489317 | 2 | XX | X | 18876 |
1-4BALLGRADE3 | 2 | XX | X | 27545 |
100069 | 2 | XX | X | 25980 |
1-4BALLGRADE3 | 2 | XX | X | 52676 |
400053 | 2 | XX | X | 77640 |
415041 | 2 | XX | X | 77640 |
216-3-16 | 2 | XX | X | 88042 |
GM145629 | 9 | TG | 5 | 81240 |
S3798 | 9 | XX | X | 93343 |
130127 | 9 | XX | X | 29510 |
145639 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |