מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
281-0500-00 | 1 | TX | 1 | 80009 |
GP1A15PM1-5UUF | 2 | 9Z | 5 | 59660 |
GP1A15PORM1-5MMF | 2 | 9Z | 5 | 59660 |
GP1A15PORM1-5UUF | 2 | 9Z | 5 | 59660 |
9995443-4 | 2 | TX | 5 | 18876 |
301-000C0G0150K | 9 | TX | 3 | 72982 |
301-000U2M0150K | 9 | 9Z | 5 | 59660 |
301-000-C0G0-150K | 2 | ZZ | 5 | 59660 |
281-0509-00 | 2 | TX | 6 | 80009 |
301-000U2M0150K | 9 | TX | 5 | 72982 |
GP1A15P0RM1-5MMF | 9 | TX | 5 | 72982 |
GP1A15P0RM1-5UUF | 9 | TX | 5 | 72982 |
GP1A15PM1-5UUF | 9 | TX | 5 | 72982 |
281-509 | 9 | TX | 6 | 80009 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |