| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 27J861 | 1 | MB | 4 | 26954 |
| 64 1030 | 1 | MB | 4 | 74067 |
| SR-4495-BL | 1 | MB | 5 | 17866 |
| 64 1014 | 1 | MB | 5 | 74067 |
| 54-270 | 1 | MB | 5 | 09177 |
| 27J861-A3 | 2 | MB | 4 | 26954 |
| 64 1030-A3 | 2 | MB | 4 | 74067 |
| SR-4495-BL-4 | 2 | MB | 5 | 17866 |
| 34FB-82N | 2 | MB | 5 | 48246 |
| 64 1014-A3 | 2 | MB | 5 | 74067 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |