תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 1 and 1.35 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
25ELA470 | 1 | ZZ | 5 | 55680 |
002-0013 | 1 | ZZ | 6 | 4J977 |
TKB1E471K | 2 | TX | E | 55680 |
701-470-25 | 8 | TX | 3 | 29505 |
401-500-25B | 8 | TX | 5 | 29505 |
TLB1E471K | 9 | TX | E | 55680 |
25ELA470 | 1 | ZZ | 5 | 55680 |
TKB1E471K | 2 | TX | E | 55680 |
701-470-25 | 8 | TX | 3 | 29505 |
401-500-25B | 8 | TX | 5 | 29505 |
002-0013 | 2 | ZZ | 5 | 4J977 |
TLB1E471K | 9 | TX | E | 55680 |
25ELA470 | 1 | ZZ | 5 | 55680 |
TKB1E471K | 2 | TX | E | 55680 |
701-470-25 | 8 | TX | 3 | 29505 |
401-500-25B | 8 | TX | 5 | 29505 |
002-0013 | 2 | ZZ | 5 | 4J977 |
TLB1E471K | 9 | TX | E | 55680 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |