| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS35338-24 | 2 | KZ | 6 | 96906 |
| FFW84CLASSASTYLE2 | 1 | XX | X | 81348 |
| C2411-13 | 1 | PA | 5 | 87405 |
| N405P39B | 1 | XX | X | 03538 |
| N405P39B | 1 | XX | X | 24446 |
| 432226 | 1 | XX | X | 24617 |
| 3616V005 | 1 | XX | X | 27315 |
| 1538 | 1 | XX | X | 58246 |
| 25704-281200-33-0 | 2 | ZG | 3 | D1839 |
| 25704-281200-33-0 | 2 | ZG | 6 | D2692 |
| 23111-99-0410 | 2 | ZG | 6 | D9448 |
| 432226 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 23111-99-0410 | 9 | ZG | 6 | D1785 |
| MS35338-24 | 9 | ZG | 9 | D5589 |
| MS35338-24 | 9 | ZG | 9 | D9893 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |