| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 23 | 1 | SB | 4 | 72100 |
| P500 | 1 | CT | 4 | 61349 |
| 7683-65935-003 | 1 | ZZ | 1 | 15090 |
| P500-1/4CBM-0469 | 1 | ZZ | 5 | 61349 |
| 2-1DP1-4 15 | 2 | ZZ | 5 | 01170 |
| 7683-65935 | 2 | ZZ | 5 | 15090 |
| 46987-0 | 2 | CT | 5 | 61349 |
| 046987 | 2 | CX | 5 | 61349 |
| S158 | 2 | SE | 5 | 06178 |
| 20-1000H-02B-15 | 2 | CX | E | 38056 |
| 20-1000-1/4BCNPT-0 TO 15PSIG | 2 | CX | E | 38056 |
| 7683-65935-001 | 2 | ZZ | 5 | 15090 |
| 5546681 | 2 | CX | A | 53711 |
| 1ABB03100AAA | 9 | CX | 3 | 38508 |
| 2-1DP1-4 15 | 9 | SE | 4 | 38508 |
| 2-1DP1-4CBM15 | 9 | SE | 4 | 38508 |
| 7683-65935 | 9 | CX | A | 14170 |
| 7683-65935-001 | 9 | CX | A | 14170 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |