תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 6 and 8.1 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 230B1E224 | 1 | ZZ | 5 | 14752 |
| D4-224E | 1 | ZZ | 6 | 99515 |
| 210BE224K | 2 | TX | 5 | 14752 |
| 230B1E224J | 2 | TX | E | 14752 |
| 3718460-129 | 8 | TX | 1 | 55939 |
| ZA2C224J | 8 | ZZ | 9 | 27556 |
| ZA2E224J | 8 | TX | 3 | 27556 |
| TCN0224KG2 | 8 | TX | 1 | 10241 |
| 0160-3986 | 9 | TX | 5 | 28480 |
| WF90J4224 | 9 | TX | E | 32159 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |