מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2240Z910 | 2 | XX | 5 | 78500 |
2240Z910 | 2 | ZZ | 5 | 1X0J7 |
2240Z910 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
2240Z910 | 2 | XX | X | 13696 |
7349555 | 2 | XX | X | 19207 |
2240Z910 | 2 | XX | X | 27996 |
16T1074 | 9 | XX | X | 34640 |
2240Z910 | 9 | XX | X | 56721 |
2240Z910 | 9 | XX | X | 58141 |
2240Z910 | 9 | XX | X | 63734 |
2240Z910 | 9 | XX | X | 79419 |
2240Z910 | 9 | XX | X | 04969 |
2240Z910 | 9 | XX | X | 65282 |
2240Z910 | 9 | XX | X | 12603 |
2240Z910 | 9 | XX | X | 40152 |
310M1 | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |