מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2092226 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
7349572 | 2 | XX | X | 19207 |
25B4532 | 2 | XX | X | 62265 |
367SJ12 | 2 | XX | X | 76040 |
8C2093 | 2 | XX | X | 95201 |
C532-2 | 2 | XX | X | 09136 |
C533 | 2 | XX | X | 09136 |
C533-2 | 2 | XX | X | 09136 |
C533 | 2 | XX | X | 27315 |
10S0913 | 2 | XX | X | 62265 |
25B0532 | 2 | XX | X | 62265 |
C533-2 | 2 | XX | X | 96606 |
C533 | 9 | XX | X | 01976 |
G533 | 9 | XX | X | 72260 |
C533 | 9 | XX | X | 72671 |
2092226 | 9 | XX | X | 24617 |
185M4 | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |