מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3280K505 | 2 | XX | 5 | 78500 |
3280K505 | 2 | AX | 5 | 1DF03 |
7372125 | 2 | XX | X | 19207 |
71366 | 2 | XX | X | 24617 |
31TA42 | 2 | XX | X | 45152 |
3280K505 | 2 | XX | X | 33323 |
361SR26 | 2 | XX | X | 76040 |
11C2670 | 2 | XX | X | 95201 |
3280K505 | 9 | XX | X | 19107 |
141338H | 9 | XX | X | 38460 |
3280K505 | 9 | XX | X | 72260 |
3280K505 | 9 | XX | X | 77487 |
248076 | 9 | XX | X | 08683 |
361268 | 9 | XX | X | 65282 |
244D6 | 9 | AX | 5 | 56442 |
31TA42 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |