מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
21-82187B29 | 1 | 48 | 5 | 94990 |
21D82187B29 | 1 | 48 | 5 | 94990 |
805-024X5F102K | 2 | 48 | 5 | 72982 |
21-82187B14 | 2 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
21C82187B14 | 2 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
21C82187B14 | 9 | 48 | 5 | 94990 |
21-82187B14 | 9 | 48 | 5 | 94990 |
805-024X5F102K | 9 | 48 | 5 | 59960 |
21-82187B29 | 1 | 48 | 5 | 94990 |
21D82187B29 | 1 | 48 | 5 | 94990 |
805-024X5F102K | 2 | 48 | 5 | 72982 |
21C82187B14 | 2 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
21-82187B14 | 2 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
805-024X5F102K | 9 | 48 | 5 | 59960 |
21C82187B14 | 9 | 48 | 5 | 94990 |
21-82187B14 | 9 | 48 | 5 | 94990 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |