| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2024096-6 | 1 | TX | 5 | 28528 |
| MS3102A18-10P | 2 | TX | 3 | 96906 |
| MILC5015 | 1 | TX | 3 | 81349 |
| 5382221 | 1 | TX | 5 | 57763 |
| 5382221 | 1 | TX | 5 | 24617 |
| Q314259005 | 2 | ZG | 1 | S3092 |
| 16-01105-041 | 2 | ZK | 2 | K0268 |
| Q314259005 | 2 | ZG | 3 | A1508 |
| Q314259007 | 2 | ZG | 3 | A1508 |
| N314-259-005 | 2 | ZG | 3 | A1508 |
| Q314259007 | 2 | ZG | 3 | S3092 |
| N314-259-005 | 2 | ZG | 6 | S3092 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |