| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS3102A24-7SC | 2 | XX | X | 96906 |
| MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
| AN3102A24-7S | 2 | ZA | 5 | 71468 |
| 2023835-8 | 2 | 9Z | 6 | 31550 |
| AN3102A24-7S | 2 | 9Z | X | 02660 |
| 4118832-083 | 2 | 9Z | X | 05869 |
| 650574-75 | 2 | 9Z | X | 56232 |
| AN3102A24-7S | 2 | 9Z | X | 88044 |
| MS3102A24-7S | 2 | 9Z | X | 96906 |
| AN3102A24.7S | 2 | 9Z | 6 | 81350 |
| 2023835-8 | 9 | XX | X | 28528 |
| 2064-30 | 9 | ZA | 5 | 71468 |
| AN3102A24-7S | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |