מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2013AP-2FSJ20 | 1 | ZZ | 5 | 88277 |
14426 | 2 | ZZ | 2 | 12515 |
BWC8800032SJ20 | 2 | ZZ | 2 | 28427 |
20731/9A101KK-2 | 2 | ZZ | 2 | 92607 |
D2384-2FSJ-20 | 2 | ZZ | B | 88277 |
10440 | 2 | ZZ | 2 | 05973 |
10440 | 2 | ZZ | 2 | 05973 |
2013AP-2FSJ20 | 1 | ZZ | 5 | 88277 |
BWC8800032SJ20 | 2 | ZZ | 2 | 28427 |
14426 | 2 | ZZ | 2 | 12515 |
20731/9A101KK-2 | 2 | ZZ | 2 | 92607 |
D2384-2FSJ-20 | 2 | ZZ | B | 88277 |
10440 | 2 | ZZ | 2 | 05973 |
2013AP-2FSJ20 | 1 | ZZ | 5 | 88277 |
BWC8800032SJ20 | 2 | ZZ | 2 | 28427 |
14426 | 2 | ZZ | 2 | 12515 |
20731/9A101KK-2 | 2 | ZZ | 2 | 92607 |
D2384-2FSJ-20 | 2 | ZZ | B | 88277 |
10440 | 2 | ZZ | 2 | 05973 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |