מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
90-8-6-14 | 1 | KX | 4 | 66735 |
F90G135 | 1 | KX | 4 | 66735 |
0439 | 2 | KX | 4 | 9K743 |
0439 | 2 | ZK | 4 | S4123 |
195-7900 | 2 | ZZ | 5 | 0NUS8 |
WAR150935 | 2 | ZK | 6 | K2F16 |
439 | 2 | ZK | 6 | U7F25 |
195-7900 | 9 | KX | 4 | 64682 |
195-7900 | 9 | KX | 4 | 64682 |
90-8-6-14 | 1 | KX | 4 | 66735 |
F90G135 | 1 | KX | 4 | 66735 |
0439 | 2 | KX | 4 | 9K743 |
0439 | 2 | ZK | 4 | S4123 |
195-7900 | 2 | ZZ | 5 | 0NUS8 |
WAR150935 | 2 | ZK | 6 | K2F16 |
439 | 2 | ZK | 6 | U7F25 |
195-7900 | 9 | KX | 4 | 64682 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |