מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102A20-4P | 2 | XX | X | 96906 |
MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
AN3102A-20-4P | 1 | 75 | 4 | 71468 |
1888484 | 1 | XX | X | 24617 |
N17C72611-6694 | 1 | XX | X | 99993 |
S0173 | 1 | XX | X | 80063 |
AN3102A20-4P | 1 | XX | X | 88044 |
2062-7 | 9 | 75 | 4 | 71468 |
JHP15-021 | 9 | XX | X | 02032 |
1888484 | 9 | XX | X | 16764 |
2024096-2 | 9 | XX | X | 28528 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |