| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS3102A14S2P | 2 | XX | X | 96906 |
| MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
| 0663-20 | 1 | 48 | 5 | 07187 |
| AN3102A14S2P | 1 | XX | X | 02660 |
| AN3102A14S2P | 1 | XX | X | 81381 |
| AN3102A14S2P | 1 | XX | X | 88044 |
| 10-1162-630-00 | 2 | ZG | 3 | D1901 |
| AN3102A14S2P | 9 | 75 | 5 | 71468 |
| 10-1162-63-00-0 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
| MS3102A14S2P | 2 | ZX | 6 | 71468 |
| AN3102A14S2P | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |