מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
16K0510-899 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-1 | 1 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-5 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-803 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-811 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-815 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-823 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-825 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-827 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-831 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-843 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-845 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-847 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-859 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-865 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-871 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-881 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-895 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-897 | 2 | SB | 2 | 81755 |
16K0510-3 | 9 | SB | 2 | 81755 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |