| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 16W013-887 | 2 | SB | 2 | 81755 |
| 16W013-881 | 2 | SB | 2 | 81755 |
| 16W013-803 | 2 | SB | 2 | 81755 |
| 16W013-809 | 2 | SB | 2 | 81755 |
| 16W013-841 | 2 | SB | 2 | 81755 |
| 16W013-855 | 2 | SB | 2 | 81755 |
| 16W013-863 | 2 | SB | 2 | 81755 |
| 16W013-865 | 2 | SB | 2 | 81755 |
| 16W013-867 | 9 | SB | 2 | 81755 |
| 16W013-869 | 9 | SB | 2 | 81755 |
| 16W013-871 | 9 | SB | 2 | 81755 |
| 16W013-877 | 9 | SB | 2 | 81755 |
| 16W013-885 | 9 | SB | 2 | 81755 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |