| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| 150D566X9006A2 | 2 | 9Z | 6 | 56289 | 
| 7901397-165 | 2 | 9Z | 4 | 09691 | 
| 2088355-8 | 9 | ZG | 4 | 06845 | 
| L2088355-8 | 9 | ZG | 4 | 06845 | 
| 2088355-8 | 9 | ZG | 4 | 27914 | 
| L2088355-8 | 9 | ZG | 4 | 27914 | 
| 7901397-165 | 2 | XX | X | 24617 | 
| SCM566BP006D2 | 9 | TX | 5 | 96214 | 
| STA644-1 | 9 | 9Z | 6 | 21520 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |