| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 150D226X0020R2 | 2 | XX | X | 56289 |
| TY13BE220M | 2 | XX | X | 14655 |
| TAS226M020P1F | 2 | 9Z | 5 | 37942 |
| K22J20S | 2 | 9Z | 5 | 61637 |
| SCM226GP020D4 | 9 | 9Z | 5 | 82647 |
| C605001510 | 2 | XX | X | 88818 |
| G302546E226M | 9 | TX | E | 64959 |
| 8412778-82 | 9 | 9Z | 5 | 49671 |
| TY13BE220M | 1 | ZZ | 5 | 00853 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |