מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
148437 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
149464 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
173530 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
173548 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
M18161 | 2 | XX | X | 60380 |
M18161X | 2 | XX | X | 60380 |
K10523F | 2 | XX | X | 66821 |
A3102-1 | 2 | XX | X | 78640 |
38552 | 2 | XX | X | 54123 |
M18161 | 2 | XX | X | 63659 |
148437 | 9 | XX | X | 24617 |
149464 | 9 | XX | X | 24617 |
173530 | 9 | XX | X | 24617 |
173548 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |