| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 148438 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 149465 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 837391 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
| 402294-162 | 2 | XX | X | 10001 |
| 7409583 | 2 | XX | X | 19207 |
| M20161 | 2 | XX | X | 60380 |
| M20161X | 2 | XX | X | 60380 |
| 403-20161-17 | 2 | XX | X | 95019 |
| 4013-20161-17 | 2 | XX | X | 95019 |
| 914893 | 9 | XX | X | 58275 |
| 2582T2 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 148438 | 9 | XX | X | 24617 |
| 149465 | 9 | XX | X | 24617 |
| 102612R91 | 9 | XX | X | 31007 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |