מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
144-491 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
148588 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
173482 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
173516 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
B2220X | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
SK206-X | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
5379023 | 2 | XX | X | 19207 |
B2220X | 2 | XX | X | 60380 |
144-491 | 2 | XX | X | 72915 |
12225 | 2 | XX | X | 78640 |
2H3822 | 2 | AX | 3 | 11083 |
669358 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
669358 | 9 | KZ | 3 | 12603 |
B2220X | 9 | XX | X | 12603 |
SK206-1 | 9 | XX | X | 12603 |
B3319 | 9 | 9Z | 6 | 14541 |
144-491 | 9 | XX | X | 24617 |
148588 | 9 | XX | X | 24617 |
173482 | 9 | XX | X | 24617 |
173516 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |