| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| OV-18A | 2 | 75 | 4 | 89715 |
| 0V18SA | 2 | SB | 4 | 89715 |
| 184-291 | 2 | ZZ | 4 | 15481 |
| 13-258-10C | 2 | ZZ | 4 | 22527 |
| 0-8215A | 2 | ZZ | 4 | 2A303 |
| 13-258-18A | 9 | XX | 4 | 22527 |
| 13-258-18A | 9 | XX | 4 | 94480 |
| 52348-116 | 9 | ZZ | 4 | 79011 |
| S64615 | 9 | ZZ | 4 | 64484 |
| 13-258-18AV2 | 9 | SE | 4 | 19631 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |