Cap 150uf 10-35v
תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 10599525-113 | 2 | BD | 1 | 18876 |
| 184-7694-000 | 1 | ZA | 5 | 13499 |
| TS3K35-106 | 1 | TX | 3 | 17554 |
| 290-0175-00 | 2 | TA | 5 | 80009 |
| 150D106X0035R2 | 2 | BD | 3 | 56289 |
| TS3-035-106-20 | 2 | TX | 3 | 17554 |
| 266071000 | 2 | ZK | 2 | K0405 |
| 266071000 | 2 | ZZ | 5 | 3J805 |
| 202-329-76 | 9 | BD | 5 | 56232 |
| 184-7694-00 | 9 | BD | 5 | 95104 |
| 2809-02318A5-101G | 9 | TX | 5 | 72982 |
| 184-7694-000 | 9 | ZA | 5 | 95104 |
| 150D106X0035R2 | 9 | BD | 3 | 80183 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |