מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B168052-0000 | 1 | TX | 5 | 30184 |
CD15E470J | 1 | TX | 5 | 14655 |
CD15ED470J03 | 1 | TX | 5 | 14655 |
CM05ED470JO3 | 2 | TX | 3 | 81349 |
MILC5-18 | 1 | TX | 3 | 81349 |
418041-79 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418041-80 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418041-82 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418041-83 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418041-84 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418041-86 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418041-85 | 1 | TX | 5 | 96214 |
4112305-793 | 1 | TX | 5 | 05869 |
336236-10 | 1 | TX | 5 | 06424 |
102-109-470 | 1 | TX | 5 | 20747 |
DM15-470J | 2 | 48 | 5 | 13949 |
130-4705 | 2 | 48 | 5 | 32097 |
W4964147V9 | 2 | ZG | 3 | S3118 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |