| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 0279043-2 | 2 | KE | 2 | 06845 |
| 0424-9 | 2 | KE | 2 | 72314 |
| GC16 | 2 | KE | 2 | 92755 |
| 100E72 | 2 | KE | 2 | 94404 |
| 50MS358-1 | 2 | ZZ | 5 | 1MY97 |
| 50MS358-1 | 9 | KE | 2 | 28480 |
| TSAN500 | 9 | KE | 2 | 72982 |
| 503-000C7-0-45 | 9 | TX | 3 | 59660 |
| 503-000C7-0-45 | 9 | TX | 3 | 72982 |
| 7620316P30 | 9 | KE | 2 | 65054 |
| TS2AN500 | 9 | TX | 5 | 72982 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |