מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
10-82104 | 1 | TX | 5 | 22787 |
10-58224Y | 2 | TX | 5 | 0PYA5 |
BX201 | 2 | AX | 3 | 19239 |
SE302 | 2 | AX | 3 | 66614 |
S8-151 | 2 | AX | 3 | 78174 |
SE10-82104 | 9 | AX | 3 | 76761 |
SE302 | 9 | AX | 3 | 76761 |
32483 | 9 | XX | X | 37923 |
10-82104 | 9 | TX | 5 | 59501 |
10-58224Y | 9 | TX | 5 | 59501 |
10-58224Y | 9 | XX | X | 77820 |
10-82104 | 9 | XX | X | 77820 |
SG2 | 9 | AX | 3 | 27991 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |