תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 196D226X0020FR | 1 | ZZ | E | 56289 |
| 196D226X0035MA1 | 1 | ZZ | E | 56289 |
| 196D266X0035TE4 | 1 | ZZ | 5 | 82129 |
| 196D226X9035PE4 | 1 | ZZ | 3 | 56289 |
| 184-9102-430 | 1 | ZZ | 5 | 13499 |
| 199266X9035EE4 | 2 | ZZ | E | 56289 |
| 196226X9035PE4 | 2 | ZZ | E | 56289 |
| 01003-002-09 | 9 | TX | 5 | 59260 |
| 196D/226/X0/025/TE4 | 9 | TX | 5 | 56289 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |