דגם או מק"ט: GRE705-01-TB
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2330-01-606-4591 | Boat Moving Trailer |
NSN 2590-01-615-0607 | Filler Opening Cap |
NSN 2510-01-615-0613 | Sweeper Lift Bracket Assembly |
NSN 2510-01-615-0618 | Sweeper Lift Bracket Assembly |
NSN 2530-01-615-0628 | Grease Cap |
NSN 3990-01-615-0740 | Material Handling Roller |
NSN 3120-01-615-0846 | Me Bearing Replacement Parts Kit |
NSN 4030-01-615-0850 | S Chain Hook |
NSN 3110-01-615-0856 | Me Bearing Replacement Parts Kit |
NSN 4010-01-615-0861 | Welded Chain |
NSN 5340-01-615-0879 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-615-0884 | Double Angle Bracket |
NSN 5306-01-615-0892 | Machine Bolt |
NSN 5140-01-616-2597 | Portable Tool Box |
NSN 9150-01-616-7472 | Automotive Grease |
NSN 4730-01-616-7964 | Lubrication Fitting |
NSN 4730-01-616-7969 | Lubrication Fitting |
NSN 2590-01-616-8787 | Cushioning Pad |
NSN 2510-01-616-9584 | Vehicul Structural Frame Section |
NSN 3990-01-617-0164 | Vehicle Cargo Tie Down |
NSN 5975-01-617-0178 | Junction Box |
NSN 2590-01-617-0391 | Vehicular Components Bracket |
NSN 5340-01-617-0392 | Bumper |
NSN 5995-01-617-1251 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 2930-01-617-1426 | Filler Opening Cap |
NSN 2835-01-617-1427 | Hub Complete |
NSN 2835-01-617-2414 | Hub Complete |
NSN 5995-01-618-1097 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 5310-01-618-8832 | Lock Washer |
NSN 5365-01-618-9598 | Dee Ring |
NSN 2530-01-618-9812 | Hydraulic Brak Cylinder Assembly |
NSN 2590-01-618-9833 | Cushioning Pad |
NSN 2510-01-619-0075 | Fender Brace |
NSN 2510-01-619-0115 | Vehicular Fender |
NSN 2540-01-619-0120 | Ball Socket Drawbar Coupler |
גריז המתאים לשימון רכיבי רכב, כגון שלדה, מיסבי גלגלים או משאבות מים. הוא אינו כולל גריז, כלי רכב וארטילריה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
Lubricating Greases With Or W/out Additives
Petroleum Products, Other
Petroleum Oils & Oils From Bituminous Minerals (other Than Crude), and Productds Therefrom Containing 70% (by Wt) Or More Of These Oils, Nes
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
דלקים ושמנים, כולל דלק וחומרי סיכה וציוד וגזים שאינם גזים רעילים..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
07/18 |
---|
96.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
20.00 and 28.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
GRE705-01-TB | 2 | ZZ | 5 | 0VSH3 |
GRE707-01-RED | 2 | ZZ | E | 0VSH3 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |