דגם או מק"ט: 877440-2
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6675-01-122-0220 | Self Test Tape |
NSN 5995-01-129-7270 | Cable Assembly |
NSN 5995-01-129-7271 | Cable Assembly |
NSN 5995-01-130-1495 | Cable Assembly |
NSN 5995-01-130-1496 | Cable Assembly |
NSN 6150-01-130-7210 | Electrical Power Cable Assembly |
NSN 6150-01-130-7211 | Electrical Power Cable Assembly |
NSN 6150-01-130-7212 | Electrical Power Cable Assembly |
NSN 5995-01-132-6854 | Cable Assembly |
NSN 6675-01-133-1790 | Segment Readout |
NSN 7025-01-133-5609 | Buffer Storage Unit |
NSN 6675-01-248-5274 | Spooler Assembly |
NSN 6675-01-248-5275 | Tape Reader Module |
NSN 5915-01-248-5276 | Emi Line Filter |
NSN 6675-01-253-0353 | Photoel Tape Reader |
NSN 6625-01-345-4048 | Test Set Case |
NSN 6625-01-345-4049 | Test Set Case |
NSN 7030-01-353-7501 | Punched Program Tape Set |
NSN 7030-01-353-7502 | Punched Program Tape Set |
NSN 7030-01-353-7503 | Punched Program Tape Set |
NSN 5998-01-363-3486 | Circuit Card Assembly |
פריט לאחסון זמני של נתונים המועברים מיחידה פונקציונלית אחת לאחרת. הפריט הוא חוליה מקשרת בין חלקי מחשב מסוגים שונים שאינם ניתנים לחיבור ישיר בשל ההבדלים בקצב זרימת הנתונים או בקצב זרימת הנתונים או בפורמט הנתונים. הוא משמש בעיקר בין מחסנים חיצוניים, התקני קלט ופלט ואחסון ראשי. המאגר עשוי לקבל נתונים בקצב זרימה אחד, ולאחר ההמרה עשוי לשדר אותם בקצב זרימה שונה. כהרכבה הוא עשוי להיות מורכב מאחסון למחצה או אחסון ליבה. לא כולל microcircuit.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
דרישות מיוחדות.
מטרה כללית לא מחוממת.
יש לשמור לפי שיטה 41 באופן הבא: פריטים הנתונים לנזק על ידי כוחות שדה אלקטרומגנטיים ואלקטרוסטטיים ייעטפו בתחילה בחומר התואם ל- mil-prf-81705, type iii, או שקיות התואמות ל- mil-dtl-117, type ii, class h, style 2, או מרופדות בחומר התואם ל- a-a-3129 או ppp-c-795, class 2 או ppp-c-1797, type ii, למניעת ניקוב שקית, ויחידה ארוזה בשקית אטומה בחום התואמת לתקן mil-dtl-117, type i, class f, style 1. ניתן להשתמש בשקיות מרופדות מתקפלות התואמות ל- mil-dtl-81997, type i או ii, במקום עטיפה או ריפוד ראשוניים. תצורות עופרת או מסוף עבור כל הפריטים יישמרו כפי שיוצרו מבלי לגרום לעומסים או לחצים העלולים לגרום נזק לפריט. חומרים המשמשים לשמירה על מיקום הפריט ותצורת עופרת או מסוף יאפשרו הסרת פריט ללא נזק לפריט. תוויות אזהרה רגישות לפריקה אלקטרוסטטית (esd) יוחלו בהתאם לתקן mil-std-129. מחברים ותקעים (חשמל או נתונים) יכוסו במכסים/תקעים מוליכים.
A-a-3129, סוג i, כיתה b, ריפוד פלסטיק תא פתוח אנטי סטטי; או ppp-c-1797, סוג ii, ריפוד קצף פוליפרופילן. ריפוד חופשי אלקטרוסטטי אחר מקובל בתנאי שהוא עומד בדרישת בדיקת קצב הדעיכה הסטטי של a-a-3129.
אין דרישה.
Machines and Units Thereof For Processing Data, Nesoi
Computer Accessories
Data Processing Equipment, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
10,945.20 and 14,072.40 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2552-21 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2552-21 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2552-21 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2552-21 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B14 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | M21UPX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B14 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | M21UPX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B14 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | M21UPX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B14 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | M21UPX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
877440-2 | 2 | AJ | 1 | 06481 |
877440-1 | 9 | CT | 1 | 06481 |
CV-3404/USM-427 | 2 | AJ | 5 | 80058 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |