דגם או מק"ט: 152B4MOD
אודות מוצר זה
Indicator conforms to mil-i-25313; external connection one plus chromel terminal stud no. 10-32 screw and one minus alumel terminal stud no. 8-32 screw; case suitable for mounting with 2 inch clamp; ambient temp -65 deg f to 160 deg f; dial markings and pointer conform to mil-i-25313, background durable dull black; use with 22 ohm special leads; electrical accuracy +/- 2% of full scale; terminal resistance 33 ohms min., 38 ohms max.; full scale range 47.85 millivolts applied at room temp through 22 ohm leads
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מחוון המציין טמפרטורה באמצעות מעגל תרמי.
Parts and Accessories For Hydrometers and Similar Floating Instruments, Therometers, Pyrometers, Barometers, Hygrometers and Psychrometers
Medicinal Equipment
Parts and Accessories For Hydrometers and Similar Floating Instruments, Thermometers, Pyrometers, Barometers, Hygrometers and Psychrometers
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,513.05 and 2,118.27 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | FPZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-36--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | FPZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-36--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | FPZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-36--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | FPZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-36--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
152B4MOD | 2 | ZZ | 5 | 01032 |
622277-5 | 9 | TU | 2 | 98897 |
182730 | 2 | ZZ | 5 | 01032 |
1122-6H | 9 | XX | 5 | 65092 |
182730 | 9 | XX | 5 | 65092 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |