דגם או מק"ט: 123-2051
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2940-01-619-6698 | Air Cleaner Intake Pipe Cap |
NSN 2940-01-619-6704 | Air Cleaner Intake Pipe Cap |
NSN 2990-01-619-6706 | Intake Muffler |
NSN 2940-01-619-6710 | Intake Air Cleaner Filter Body |
NSN 2940-01-619-6714 | Intake Air Cleane Filter Element |
NSN 2940-01-619-6718 | Air Filter Parts Kit |
NSN 4720-01-619-6953 | Nonmetallic Hose |
NSN 4720-01-619-6959 | Nonmetallic Hose |
NSN 5331-01-619-7752 | O-ring |
NSN 5340-01-619-7762 | Dust And Moistu Protective Cover |
NSN 3020-01-619-7776 | Spur Gear |
NSN 5310-01-619-7778 | Push On Nut |
NSN 5330-01-619-7789 | Gasket |
NSN 3040-01-619-7873 | Straight Shaft |
NSN 2815-01-619-7999 | Engine Oil Pump Assembly |
NSN 2805-01-619-8005 | Valve Stem Guide |
NSN 5305-01-619-8015 | Assembled Washer Screw |
NSN 5340-01-619-8123 | Access Cover |
NSN 5305-01-619-8156 | Machine Screw |
NSN 5305-01-619-8160 | Machine Screw |
NSN 5305-01-619-8174 | Machine Screw |
NSN 5365-01-619-8238 | Machine Thread Plug |
NSN 5310-01-619-8277 | Lock Washer |
NSN 5340-01-619-8347 | Access Cover |
NSN 5305-01-619-8377 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5340-01-619-8383 | Access Cover |
NSN 5305-01-619-8497 | Assembled Washer Screw |
NSN 5310-01-619-8652 | Hexago Extended Washer Plain Nut |
NSN 5305-01-619-8853 | Assembled Washer Screw |
NSN 5331-01-619-8861 | O-ring |
NSN 5305-01-619-9342 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5305-01-619-9344 | Machine Screw |
NSN 5340-01-619-9345 | Loop Clamp |
NSN 2990-01-619-9434 | Eng Sound Reduction Case Section |
NSN 5307-01-619-9436 | Plain Stud |
פס מתכת דק, בצורות חתך שונות, בעל דרגות בקצה אחד וידית בקצה הנגדי. הוא מיועד להיות מוכנס לתוך מנוע, משאבה, או מדחס ארכובה, תיבת הילוכים, תיבת הילוכים, מיכל דלק, וכדומה, כדי לקבוע את רמת הנוזל. עבור מוט גייג' עם מכסה אינטגרלי, או נושם, ראו gage rod-cap, liquid level, ו-gage rod-breather, liquid level. לפריטים שנועדו למדוד את רמת הנוזלים של מיכלי נפט בתפזורת, ראו gage stick, petroleum.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
Instruments and Apparatus For Measuring Or Checking The Flow Or Level Of Liquids, Nesoi
Measuring, Testing, Control Instruments
Instruments and Apparatus For Measuring Or Checking The Flow Or Level Of Liquids, N.e.s. (excluding Supply Etc. Meters and Regulating Etc. Apparatus)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
75.70 and 105.98 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
123-2051 | 2 | ZZ | 3 | 44940 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |